Min Lilla Blogg

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Josefin Jansson - 1 maj 2013 20:03

Hej!! Ja vill så gärna att ni frågar nött på ask!!: www.ask.fm/nokato Ni kan fråga vad som helst och ja svarar ärligt!!Ajja, idag va ja på kör. D va kul:) innan d "städade" vi utomhus och satte upp studsmattan. Tror ja ska slappa lite nu och sedan tror ja att ja knyter mig till imorn. Vi hr np i so då:( ajja, bättrevatt vara förberedd än glad:) hejdå;)

Presentation


Tjena! Kul att ni ville kolla in min blogg!:D Ja kommer skriva lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vi vill att market ska...
 ta tbx kik!
 ha alla spel gratis:)
 bli google play på alla telefoner!
 vara bra:)
 ha msp!!
 funka på allt hela tin!
 va e market?o.O
 jaga jb med en kudde:3
 va kul!
 ha fler roliga spel
 bli app store som funkar på Android
 bli play butik:)
 försvinna till yttre rymden för att alla hatar det!!
 va fruktsallad?;D
 ett onlinespel på internet
 klia mig på ryggen??x'D
 vara en hundras
 vara en artist som kan träffa vem som helst
 kunna uppfylla önskningar!!(ja röstar här)
 skapa ett ägigt chattspel!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noob nr 1

Noob nr 2

Häjj!   

 


Ovido - Quiz & Flashcards