Min Lilla Blogg

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Josefin Jansson - 12 april 2013 20:10

Hejsan bloggen!

Mitt första inlägg!!:D Om man inte räknar alla andra inlägg på min blogg om msp så klart:/ ajja...
Jag är en tjej på 13 år och heter Joseifn. Ja har en gubbe på MovieStarPlanet.se som heterNokato. Jag gillar att spela gitarr,sjunga och dansa. Jag är dödskär i en kille, ja kanske skriver om honnom nån gång.   Jag bor i Sunne,Värmland och har 2 systrar och 1 bror. Ja har 2 katter och vill ha en hund oxå^^ Ajja...ja tänker skriva om mitt liv och lite sånt. ;_; såå....nu börjar den ändlösa historien om mig, min familj, min skola, mina vänner och min fritid.


 

Fredag 2013-04-12

 

En fredag efter NP

Min fredag var väll okej...förutom att vi hade styrketräning på gympan idag!   Men i alla fall, ja tänkte skriva om igår p.g.a att vi hade NP i NO då.  Ajja....vi hade, som sagt np i no, och av allt av hela NO-subjektet fick vi biologi.   De var ganska lätt men vi har inte jobbat så mycke i biologi(enligt mig). Vårt schema såg ut ung. så här:


Delprov B

25 min. rast

delprov A

60 min. rast

LUNCH

delprov C

SLUT

 

Ganska långa raster va?


Inget mer att säga idag:)

Hejdå!!;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Kul att ni ville kolla in min blogg!:D Ja kommer skriva lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vi vill att market ska...
 ta tbx kik!
 ha alla spel gratis:)
 bli google play på alla telefoner!
 vara bra:)
 ha msp!!
 funka på allt hela tin!
 va e market?o.O
 jaga jb med en kudde:3
 va kul!
 ha fler roliga spel
 bli app store som funkar på Android
 bli play butik:)
 försvinna till yttre rymden för att alla hatar det!!
 va fruktsallad?;D
 ett onlinespel på internet
 klia mig på ryggen??x'D
 vara en hundras
 vara en artist som kan träffa vem som helst
 kunna uppfylla önskningar!!(ja röstar här)
 skapa ett ägigt chattspel!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noob nr 1

Noob nr 2

Häjj!   

 


Ovido - Quiz & Flashcards